Recanvis Aicrag viatja al Vietnam

El passat 10 de maig vam realitzar als nostres clients l’esperat Viatge Or 2019, que en aquesta ocasió ens va portar fins a Vietnam.

En plena celebració pel nostre 40 aniversari, l’equip directiu va triar aquesta exòtica destinació per la seva sorprenent i atractiva combinació de contrastos, tant pel que fa als paisatges com a la seva cultura, que combina com poques al món tradició amb modernitat.

L’expedició va aterrar a Hanoi, on vam començar una successió d’inoblidables experiències, com la visita al Mausoleu de Ho Chi Minh a la mateixa capital vietnamita o el passeig pel caòtic nucli antic de la ciutat, pujats en un rickashaw, mitjà de transport típic en aquest país.

Navegar per la Badia de Halong en un vaixell privat, visitar la impressionant cova Sung Sot, rebre una classe de cuina vietnamita o anar a una sessió de tai-txi abans de pujar els tres-cents graons de l’illa Titop va ser suficient per què en poques hores els professionals de la reparació que van anar al viatge deixessin enrere les preocupacions del dia a dia.

La pintoresca localitat de Hoi An, coneguda pel seu espectacular casc antic, patrimoni de la humanitat, marcava la següent etapa en l’agenda d’aquest viatge. Allà vam anar al llit gaudint d’unes impressionants vistes i ens vam aixecar al dia següent amb l’objectiu de barrejar-nos amb la gent del lloc i impregnar-nos dels seus costums, visitant els seus mercats i botigues d’artesania, navegant pel riu Thu Bon, autèntica ànima de la ciutat, o  passejant en bici per contemplar els camps d’arròs i les cases típiques del lloc, entre moltes altres activitats lúdiques.

Vam culminar l’estada a Vietnam amb un sopar exclusiu al costat del mar, al qual vam agrair als nostres clients la confiança dipositada en l’empresa durant aquestes quatre dècades d’activitat.

Esta entrada también está disponible en: Espanyol

No és qüestió de gènere
POST ANTERIOR
Cotxes híbrids i cotxes elèctrics sí, però en el moment oportú